5 szminek, produkowanych w szczytnym celu

Kategoria: Produkty
112

Te niszowe marki pomadek do ust wstrząsają światem piękna na lepsze.

Istnieje wiele wschodzących marek indie, które łączą w sobie żywe kolory ust z misją społeczną. Jaki jest lepszy sposób na poszerzenie swoich horyzontów urody niż poprzez wspieranie rzeczy, które mają znaczenie w tym samym czasie?

Oto 5 interesujących opcji, jeśli szukasz szminki, która da Ci z siebie wszystko.

1. Unapologia Szminka

Założone przez dwie damy badassów z Google, poświęciły tę nową linię szminki na wzmocnienie pozycji kobiet - 10% ich zysków trafia do organizacji non-profit, która udziela dotacji dla małych firm na przedsięwzięcia prowadzone przez kobiety. Wynik!

Sama szminka została opisana jako szminka półmatowa i występuje w sześciu odcieniach. Jedna z recenzentów na stronie mówi, że ma ona "miękkie i lekkie uczucie", co ma sens, ponieważ kładzie nacisk na składniki nawilżające.

Ponadto, mają one wszystkie zalety, które zaspokajają Twoje potrzeby ekologiczne: są parabenowe, zapachowe i pozbawione okrucieństwa.

2. The Lipstick Lobby

Jeśli w kwestii polityki przechylasz się (bardzo daleko) na lewo od centrum, ta szminka pakuje cios, który możesz chcieć teraz dać rządowi. Część Twojego zakupu idzie na wsparcie praw reprodukcyjnych, opieki zdrowotnej, reformy wymiaru sprawiedliwości w sprawach karnych lub kontroli broni - w zależności od wybranego przez Ciebie odcienia.

Według Influenster, używają kremowej formuły, która jest świetna do spierzchniętych, suchszych ust. Jedna z recenzentów była również pod wrażeniem jego długiego noszenia, które może być trudne dla miękkich szminek.

The Lipstick Lobby sprzedaje również inne zabawne produkty, które są zdecydowanie warte protestu w swoich wiadomościach - jak t-shirt z napisem "Lipstick It To The Man". Punkty + progresywność? Tak, proszę pana.

3. Color The World Hand-Pored Lipstick

Społecznie świadomi i potrzebujący szerokiej gamy odcieni? Istnieje ponad 30 odcieni do wyboru, a każdy z nich jest dopasowany do konkretnej organizacji. Od znalezienia lekarstwa na chorobę Alzheimera do ochrony naszych raf koralowych, istnieje wiele różnych przyczyn reprezentowanych przez tę super inclusive markę.

Według bloga Hope Trope, są one "idealne dla kogoś, kto lubi nawilżającą formułę szminki lub kogoś, kto chce spróbować odważniejszej wargi, która nie chce niczego zbyt szokującego". Wydaje się, że są najlepsze dla osób, które nie przejmują się zbytnio kolorem, który trwa tyle samo co szminka, która ma potencjał "budujący".

Innym eleganckim aspektem tej szminki jest to, że są one ręcznie malowane na zamówienie, co oznacza, że każda tubka jest zrobiona świeża tylko dla Ciebie.

4. Piękne Prawa Szminka i błyszczyk

Jeśli prawa kobiet są twoim dżememem, to ta marka jest o tym wszystkim. Wpływy ze sprzedaży trafiają do różnych organizacji, które walczą o prawne, polityczne i fizyczne zdrowie kobiet w Ameryce.

Te szminki obsługują usta, które wymagają nawilżania, ponieważ są one nasycone naturalnymi olejami (jak jojoba, winogrona i kokos). Jest to niewielka kreska z tylko czterema kolorami i błyszczykiem - ale przy większym wsparciu, to może się zmienić!

5. Muskaan Hydra-Matte Lipstick

Ta marka zrobiła na naszym zespole wrażenie, gdy spotkaliśmy się z nimi na tegorocznej imprezie FounderMade w Nowym Jorku. Oba wyglądają świetnie i pozwalają wybrać, którą z organizacji charytatywnych chciałbyś wesprzeć - również tę, która pomaga ludziom wysiedlonym przez wojnę syryjską.

Stwierdziliśmy, że jakość jest aksamitna i bardzo matowa - dobra dla tych, którzy wolą bardziej jędrną (a nie kremową) szminkę. Ale nie bójcie się! Zdecydowanie ma nawilżające uczucie, które jest gęste i satysfakcjonujące, jak wysokiej jakości balsam. Mój ulubiony odcień to "Burkini Beach Day", który jest świetny, jeśli szukasz różowego odcienia, który dobrze pasuje do odcieni oliwkowych.

Bonus: ma również certyfikat halal. Oznacza to, że ci, którzy zdecydują się na utrzymanie koloru halal w ramach swojego stylu życia, mogą mieć pewność, że jest on zgodny z ich specyficznymi potrzebami.